Een dagje Cusco. - Reisverslag uit Cuzco, Peru van ATMRS&W Waal - WaarBenJij.nu Een dagje Cusco. - Reisverslag uit Cuzco, Peru van ATMRS&W Waal - WaarBenJij.nu

Een dagje Cusco.

Blijf op de hoogte en volg ATMRS&W

05 Augustus 2017 | Peru, Cuzco

Cusco,

Vannacht mijn verhaal bijgewerkt (regelmatig wakker geweest) dus vandaag hoef ik alleen iets te vermelden over een dagje Cusco.
We hadden een dagje relaxt Cusco wel even nodig na het Machu Picchu verhaal van gisteren!
Tineke was vroeg wakker en was de kamer al uit voordat ik wakker was. Niet gebruikelijk, maar zoals gezegd had ik vannacht onregelmatig geslapen.
Tineke en ik gingen rond 8:30 uur ontbijten, Wietse en Marije kwamen net na negenen.
De jongens hebben we helemaal niet aan het ontbijt gezien.
Later bleek dat ze de broodjes van gisteren hebben opgegeten.
Tineke en ik zijn Cusco ingelopen voor een kopje koffie en om wat te kijken in winkeltjes.
Het meeste dat je hier kan kopen is rotzooi waar je toch niets meer mee doet, maar toch vonden we nog wat leuke dingen.
O.a, een mooi boek over Peru.
Tussen de middag hebben we een tosti gegeten.
's Middags hebben we de kinderen opgezocht in de sportsbar: Ze zaten Dordtmund- Bayern München te kijken.
Daarna zijn we Cusco nog ingelopen en hebben zitten chillen op de trappen van de kerk.
We hebben de middag besloten in de beer-bar.
Daarna hebben we nog wat gegeten.
Helaas ging Wietse zonder eten weg, want hij voelde zich niet lekker na het tweede biertje.
Laten we hopen dat hij morgen weer opgeknapt is.
Verder was er nog een vraag: Rainbow Mountains of Ollantaytambo bezoeken?
De familieraad heeft gestemd en het is Ollantaytambo geworden.
Meer dan twee uur omhoog lopen naar 5200 meter werd niet meer als prettig ervaren door de meerderheid.
Het moet trouwens wel gezegd worden dat als we in de familieraad de leeftijden als doorslaggevend hadden laten zijn dan hadden we naar de Rainbow Mountains gegaan.....
Morgen ontbijt om 9:00 uur dus dat wordt een lekker lang nachtje. Het is nu 21:20 uur.