Dag 1 - Reisverslag uit Lakeside, Verenigde Staten van ATMRS&W Waal - WaarBenJij.nu Dag 1 - Reisverslag uit Lakeside, Verenigde Staten van ATMRS&W Waal - WaarBenJij.nu

Dag 1

Blijf op de hoogte en volg ATMRS&W

20 December 2015 | Verenigde Staten, Lakeside

Pokhara 20 december.

De pizza van gisterenavond smaakte zeer goed!
Alles is daarna ingepakt voor zover dit nog niet gedaan was en we zijn gaan slapen.
De wekker stond ingesteld op 6:00 uur maar ik was 10 minuten eerder al wakker.
Na het ontbijt was Mingma al aanwezig en we gingen iets voor half acht op pad met een heuse touringcar!
Alle dragers zaten al in de bus.
Na een rit over asfalt met gaten gevolgd door gaten met een beetje asfalt waren we rond 10:15 uur op het startpunt.
Alles werd van de bus geladen en verdeeld over de dragers en om 10:40 uur gingen we op pad.
De gehele ochtend was het een stijgend pad langs akkertjes, terrassen voor rijstbouw of andere gewassen.
Ik dacht dat we nog een flink stuk moesten lopen maar ineens was de lunchplek daar. We waren er om voor twaalf uur.
Bij mensen op het erf werd een zeil uitgespreid en we mochten er op gaan zitten.
De kok en zijn maatjes gingen de lunch bereiden terwijl wij lekker in de zon zaten.
Ik ben wat gaan lezen en de anderen gingen een potje kaarten.
Het was een heerlijke lunch met frites, boontjes en worstjes.
Na de lunch gingen we weer verder omhoog, weer langs allerlei mooie plaatsjes en mensen. Onderweg komen we heel veel vriendelijke Nepalezen tegen. Ook hebben we weer een aantal kinderen blij gemaakt met ballonnen en potloden.
Ik denk dat ik al mooie foto's heb gemaakt maar ik kan ze vanwege het batterijgebruik niet terugkijken helaas.
Om 14:30 uur waren we bij de eerste kampeerplek.
De tenten stonden al en nu wachten we op de thee.
Het was een mooi dagje.
Hopelijk is het morgen helder want vanaf de kampeerplek zouden we de Himalaya goed kunnen zien.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Lakeside

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 Juli 2017

Hostel Che Lagarto

17 Juli 2017

Peru, de vliegreis .

15 Juli 2017

Voorbereidingen....in de tuin.

01 Januari 2016

Istanboel, 31 december.

01 Januari 2016

Kathmandu, 30 december,
ATMRS&W

Actief sinds 05 Dec. 2015
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 87794

Voorgaande reizen:

17 Juli 2017 - 08 Augustus 2017

Peru 2017

05 December 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: