Pokhara. - Reisverslag uit Sanépa, Ivoorkust van ATMRS&W Waal - WaarBenJij.nu Pokhara. - Reisverslag uit Sanépa, Ivoorkust van ATMRS&W Waal - WaarBenJij.nu

Pokhara.

Blijf op de hoogte en volg ATMRS&W

28 December 2015 | Ivoorkust, Sanépa

Pokhara 28 december.

Na een lekker nachtje was ik zoals gewoonlijk weer vroeg wakker.
Tineke werd gestoord in haar uitslapen daar ik heerlijk begon te niezen :-)
Om 8:30 uur zaten we aan het ontbijt.
Daarna zijn we naar buiten gegaan, het is al lekker weer.
Pokhara wordt opgetuigd voor een straatfestival. Helaas maken we dat niet mee, het begint vandaag.
Foutje in de planning van René :-)
We hebben nog lekkere koffie gedronken bij onze enige echte Bamboo-bar :-)
Daarna nog wat gekocht en toen terug naar het hotel om alles te verzamelen.
We werden om iets voor 12:00 uur opgehaald bij het hotel om naar het vliegveld gebracht te worden.
Om 13:20 uur vlogen we richting Kathmandu.
Een mooie vlucht langs de Himalaya.
We hadden geen plaatsen aan de linker kant kunnen bemachtigen want de twee plaatsen die nog vrij waren waren gereserveerd voor bemanningsleden.
Toen ik langs de man foto's begon te nemen zei hij: " wilt u hier zitten?"
Nou daar zeg ik geen nee tegen.
Kijken wat de foto's, genomen door het raampje, geworden zijn. Het was in ieder geval wel een mooie vlucht.
Met een uur vliegen waren we in Kathmandu en we hadden de bagage nu heel snel.
De man van Summit stond er ook al met zijn busje dus we waren zo in het Summit hotel.
We zijn nog even naar Patan gelopen en hebben een klankschaaltje gekocht. Leuk souvenir.
We kwamen de gids nog tegen van ons vorige bezoek.
Het was heel lekker weer.
Nu zitten we aan de bar een borreltje te drinken.
Straks aan tafel.

  • 28 December 2015 - 14:23

    Pannen:

    Bedankt voor de blog!
    Geniet nog even van jullie laatste vakantie-momenten. Wij zijn aan het inpakken voor óns vakantie-moment in Den Ham en we steken daar de kachel vast voor jullie aan; hoewel, misschien is het daarvoor te warm.....
    Heb een goede reis terug en tot gauw!

  • 28 December 2015 - 14:38

    Cees En Mieke:

    Het was weer leuk om met jullie mee te reizen. Goede terugvlucht gewenst en veel plezier in Den Ham.
    Doe ze allemaal de groeten en als je oudejaarsdag toch nog in de buurt van Dordrecht bent....tussen 11 en 16 uur zijn er warme oliebollen.
    Tot snel.

  • 28 December 2015 - 14:54

    Irma:

    Einde is in zicht... Nog even genieten en een hele goede vlucht terug!
    Tot over een paar dagen.
    Groetjes,
    Irma

  • 28 December 2015 - 17:24

    Bert:

    Hallo familie,
    We wensen jullie een goede terugvlucht en een goede (volgende) reis naar den Ham.
    Het mot niet gekker worde...............

    groeten, Bert

  • 11 Juni 2020 - 17:03

    José René Irma Katrien Michelle Britt Cassen:

    Beste
    Ik geniet heel erg van je blog. Het is echt leuk om te horen dat jullie je zo goed amuseren. Wat een toffe vakantie hebben jullie gepland. Wat een werk, zeker ;- )
    Ik ben er over aan het nadenken om ook op reis te gaan. Alleen, natuurlijk, want het is al een aantal jaar geleden dat ik een echte relatie heb gehad. Ik geloof ook niet meer in de liefde : - (
    Het is al een tijdje geleden dat ik nog eens goed heb kunnen ontspannen, ik ben te veel bezig met mijn werk om mezelf af te leiden van mijn saaie leven. Maar genoeg over mij...
    Ik heb je dus al verteld over mijn interesse in uw blogs. U verteld dit zo levendig dat u mij warm maakt om ook een reisje te boeken.
    Ik lag in een deuk bij de zin: "Foutje van René".
    Haha, altijd die René's, niet waar? Ik heb vroeger ook een René gekend. Hij was mijn beste vriend.
    Ik hoop dat de foto's van uw vlucht mooi zijn geworden. Daar de manier hoe u erover praat lijkt mij dit wel. En wat een geluk!!! Even van plaats wisselen met een vreemde, dat is toch wel spannend.
    Ik heb wel 1 vraag, als ik die aan u zou mogen stellen. Wat is een klankschaaltje, hier heb ik nog nooit van gehoord, en ik ben bang dat als ik dit opzoek op het internet, ik rare dingen ga vinden. Want met die Google weet je maar nooit, niet waar? ; - )
    Met de laatste zin ga ik afronden.
    Hopelijk had u een goede reis terug, en is alles meegevallen op het vliegtuig.
    Met mijn grootste bewondering,
    José René Irma Katrien Michelle Britt Cassen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ivoorkust, Sanépa

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 Juli 2017

Hostel Che Lagarto

17 Juli 2017

Peru, de vliegreis .

15 Juli 2017

Voorbereidingen....in de tuin.

01 Januari 2016

Istanboel, 31 december.

01 Januari 2016

Kathmandu, 30 december,
ATMRS&W

Actief sinds 05 Dec. 2015
Verslag gelezen: 1046
Totaal aantal bezoekers 87668

Voorgaande reizen:

17 Juli 2017 - 08 Augustus 2017

Peru 2017

05 December 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: