Nachtbus naar Arequipa en sightseeing Arequipa. - Reisverslag uit Arequipa, Peru van ATMRS&W Waal - WaarBenJij.nu Nachtbus naar Arequipa en sightseeing Arequipa. - Reisverslag uit Arequipa, Peru van ATMRS&W Waal - WaarBenJij.nu

Nachtbus naar Arequipa en sightseeing Arequipa.

Blijf op de hoogte en volg ATMRS&W

23 Juli 2017 | Peru, Arequipa

Vanochtend kwamen we om 7:45 uur bij het Park hostel aan. Een koloniaal gebouw met diverse kamers. Gelukkig kende men ons hier wel.
De nachtbus is mij niet tegen gevallen. Ik heb vanaf ongeveer 22:00 uur tot ongeveer 4:00 uur kunnen slapen en daarna nog af en toe even beetje dommelen.
Het hostel is weer prima en zeker de warme douche werd zeer gewaardeerd.
Daarna hebben we op het dakterras lekker zitten ontbijten.
Na het ontbijt zijn we de stad ingelopen. Slenterend hebben we het oude centrum bekeken. Met name de gebouwen rond het grote plein en een oud klooster. We hebben ook heerlijk geluncht op een hoger gelegen terras.
Nu zitten we te chillen op het dakterras van het hostel.
Vanavond komen ze van de Colca canyon trekking organisatie voor den briefing voor de canyon.
Tot zo ver vandaag.
Wellicht ben ik enige dagen niet on line vanwege de canyon.